مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:402020-10-01بين الملل

کویت بعد از فوت امیر، برای سازش با تل آویو تحت فشار قرار می گیرد


یک روزنامه آمریکایی به نقل از یکی از اعضای خانواده حاکم در کویت پیش بینی کرد که این کشور پس از درگذشت امیر پیشین، برای سازش با رژیم صهیونیستی تحت فشار قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی پیش بینی کرد که کویت پس از درگذشت صباح الاحمد الجابر الصباح امیر تحت فشار قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری شبکه روسیا الیوم ، وال استریت ژورنال به نقل از یکی از اعضای خانواده حاکم در کویت پیش بینی کرده است که عربستان سعودی و امارات برای سازش این کشور با تل آویو کویت را تحت فشار قرار دهند.

این روزنامه در این خصوص نوشت: کویت به مدت دهه ها روندی بی طرف را در بسیاری از نبردهای لاینحل خاورمیانه از خود نشان داده؛ اما با درگذشت امیر این کشور، این دیپلمات پیشکسوت، معضلی به وجود خواهد آمد و آن اینکه آیا بدون برپایی کشور فلسطین بایستی با اسراییل روابط را عادی سازی کرد یا خیر .

تلوزیون رسمی کویت عصر روز سه شنبه با قطع برنامه های خود و پخش آیاتی از قرآن کریم در گذشت صباح الاحمد الجابر الصباح پانزدهمین امیر این کشور را اعلام کرد.

در ادامه این گزارش آمده است، پس از نشست اخیر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با پسر بزرگ امیر فقید کویت، وزیر دفاع پیشین و نامزد اصلی ولی عهدی در این کشور، ترامپ گفت که کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کویت بعد از فوت امیر، برای سازش با تل آویو تحت فشار قرار می گیرد

کویت بعد از فوت امیر، برای سازش با تل آویو تحت فشار قرار می گیرد