مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 03:552020-10-01بين الملل

نخست وزیر انگلیس: در مرحله حساس کرونایی قرار داریم


نخست وزیر انگلیس هم زمان با افزایش پرشتاب آمار مبتلایان به کرونا در این کشور، هشدار داد که جزیره در مرحله حساس و خطرناکی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، بوریس جانسون روز چهارشنبه با ایراد سخنانی در نشست خبری روزانه دولت تصریح کرد که در صورت لزوم برای بازگرداندن محدودیت‌های قرنطینه تردید نخواهد کرد.

وی که هفته گذشته محدودیت‌های تازه‌ای را برای مهار کرونا در این کشور به اجرا گذاشت، با اذعان به بی‌تابی و کلافگی مردم خواستار تداوم بردباری و فداکاری جمعی برای عبور از این بحران شد.

هم زمان «پتریک والانس» مشاور ارشد علمی دولت انگلیس، با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا در این کشور تحت کنترل نیست تصریح کرد که برای مهار بحران کنونی مجال غفلت نیست.

وی این تصور را که ویروس کرونا محدود به مناطق خاصی در انگلیس است مردود دانست و افزود: شواهد نشان می‌دهد که شیوع این ویروس در سراسر کشور در حال گسترش است و احاد ملت باید مراقبت کنند.

پیشتر گروه مشاوران علمی دولت با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که موج دوم کرونا در تمام نواحی این کشور (انگلیس، اسکاتلند، ولز، ایرلند شمالی) آغاز شده است.

در این بیانیه که جمعه گذشته 4 مهر 1399 یک نسخه ان در رسانه‌های انگلیس منتشر شد، آمده است: آمار مبتلایان به سرعت رو به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر انگلیس: در مرحله حساس کرونایی قرار داریم

نخست وزیر انگلیس: در مرحله حساس کرونایی قرار داریم