مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 22:252020-09-30سياسي

مرکز جامع مبارزه با سرطان استان سمنان کلنگ زنی شد


آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع امید آسمان مرکز جامع مبارزه با سرطان استان سمنان با حضور محمدرضا طالقانی، پیشکسوت و قهرمان کشتی ایران و خیرین و جمعی از مسوولان استان در سمنان برگزار شد.

- ایسنا/سمنان آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع امید آسمان "مرکز جامع مبارزه با سرطان استان سمنان"با حضور محمدرضا طالقانی، پیشکسوت و قهرمان کشتی ایران و خیرین و جمعی از مسوولان استان در سمنان برگزار شد.

دکتر فرهاد ملک، رییس هیئت امنای بنیاد نیکوکاران راه آسمان سمنان در این آیین اظهار کرد: خوشبختانه بنیاد خیریه راه آسمان به فضل الهی و با کمک همیاران و خیرین و نیک اندیشان به سرعت در دل و جان مردم نفوذ کرد و در این مدت منشا خدمات بسیاری شده است.

وی از راه اندازی و عملکرد مرکز پزشکی هسته ای این بنیاد در دو سال اخیر افزود: مرکز پزشکی هسته ای برگ زرین و درخشانی در کارنامه این بنیاد است و تا به حال بیش از 10 هزار بیمار از این مجموعه بهره مند شدند.

ملک ادامه داد: مجموعه های مردم نهاد به دلیل اینکه از عمق جان و اندیشه خالصانه افراد خیر سرچشمه می گیرند، می توانند منشا اقدامات بزرگی باشند.

رییس هییت امنای بنیاد راه آسمان خاطرنشان کرد: بی تردید افتتاح مجموعه امید راه آسمان و یا مرکز جامع مبارزه با سرطان نیز باعث خیر و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز جامع مبارزه با سرطان استان سمنان کلنگ زنی شد

مرکز جامع مبارزه با سرطان استان سمنان کلنگ زنی شد