مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 21:302020-09-30بين الملل

مردم آمریکا عدم کناره گیری ترامپ از قدرت را تحمل نخواهند کرد


نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشدار داد که رأی دهندگان آمریکایی در صورت عدم کناره گیری رقیب جمهوریخواه او از قدرت، «این وضعیت را تحمل نخواهند کرد».

- نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشدار داد که رأی دهندگان آمریکایی در صورت عدم کناره گیری رقیب جمهوریخواه او از قدرت، این وضعیت را تحمل نخواهند کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، در پی مناظره بحث برانگیز و آکنده از حملات لفظی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا به یکدیگر در مناظره شب گذشته جو بایدن اظهار داشت که اگر دونالد ترامپ در انتخابات شکست بخورد و در برابر کناره گیری از قدرت مقاومت کند، رأی دهندگان آمریکایی آن وضعیت را تحمل نخواهند کرد .

در واقع مناظره ترامپ با بایدن در شامگاه سه شنبه نشان داد که رییس جمهور کنونی آمریکا به پذیرش نتیجه انتخابات متعهد نیست و بار دیگر با طرح شکایتهای بی پایه و اساس مدعی می شود که افزایش رأی گیری پستی در دوران شیوع کرونا به تقلب گسترده در انتخابات منتهی می شود.

اما از سوی دیگر، بایدن مردم آمریکا را تشویق می کند که برای حذف هرگونه احتمال باقی ماندن ترامپ در کاخ سفید در صورت شکست در انتخابات سوم نوامبر، به او رأی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آمریکا عدم کناره گیری ترامپ از قدرت را تحمل نخواهند کرد

مردم آمریکا عدم کناره گیری ترامپ از قدرت را تحمل نخواهند کرد