مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 16:302020-09-30سياسي

رسالت شورای نگهبان سپردن مسئولیت ها به اهل آن است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه رسالت شورای نگهبان سپردن مسئولیت ها به اهل آن است، گفت: نگاه عزیزان شورای نگهبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی تحسین برانگیز بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تجلیل از برگزارکنندگان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از همه عزیزانی که برای برگزاری انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی تلاش کردند، قدردانی می کنیم که نهادهای سیاسی، قضایی، صدا و سیما و رسانه ها، نهادهای امنیتی، انتظامی، سپاه، روحانیت و شورای نگهبان از جمله آنها هستند.

وی تصریح کرد: نگاه عزیزان شورای نگهبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی تحسین برانگیز بود چرا که مسائل بسیاری در کار این عزیزان دیده می شود اما آنها ایمانی رفتار کردند و ان شاءالله تلاش هایشان مورد قبول خدای متعال قرار گیرد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: فلسفه انتخابات این است که کسانی وارد عرصه خدمت رسانی شوند که به کار دین و دنیای مردم بیایند و معیشت مردم، فرهنگ و سعادت مردم را مد نظر قرار داده و گام های جدی در این عرصه ها بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: کسانی که وارد میدان انتخابات می شوند باید در فرهنگ سازی، تقویت بنیان های ایمانی، اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت شورای نگهبان سپردن مسئولیت ها به اهل آن است

رسالت شورای نگهبان سپردن مسئولیت ها به اهل آن است