مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 12:352020-09-30اجتماعي

ابتلای 25 دانش آموز و چهار معلم به کرونا /روند افزایشی هشدار دهنده در بوشهر


دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در صنوف جرم بوده و صنف هایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند متخلف محسوب شده و با دستور دستگاه قضا کسب و کار آن ها پلمب و جریمه می شوند.

- سعید کشمیری در ستاد استانی مقابله با کرونا ، افزود: از آغاز بازگشایی مدارس در پانزدهم شهریورماه سال جاری تاکنون 25 دانش آموز و چهار معلم در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

وی تصریح کرد: هنوز مشخص نیست که ابتلای این افراد به کرونا در مدرسه و یا از خارج از آن رخ داده است.

کشمیری اضافه کرد: در صورتی که یک نفر در کلاس به کرونا مبتلا شود آن کلاس به مدت 2 هفته و اگر 2 کلاس به بیماری کرونا مبتلا شود آن مدرسه به مدت 2 هفته تعطیل می شود.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به فعالیت یک هزار و 397 مدرسه در استان بوشهر گفت: شاخص رعایت پروتکل های بهداشتی در این استان نسبت به گذشته بهتر شده و در زمان حاضر 84 درصد مدرسه های فعالی که دانش آموز می پذیرند دستورالعمل های بهداشتی را به طور کامل رعایت و 90 درصد از ماسک استفاده می کنند.

وی اضافه کرد: از اول شهریور تا چهارم مهرماه جاری و همزمان با بازگشایی مدرسه ها مراجعه به علت ابتلا به کرونا به مراکز درمانی در این استان افزایش یافته ولی شمار بستری ها به اندازه افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 25 دانش آموز و چهار معلم به کرونا /روند افزایشی هشدار دهنده در بوشهر

ابتلای 25 دانش آموز و چهار معلم به کرونا /روند افزایشی هشدار دهنده در بوشهر