مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-30بين الملل

ترامپ خیلی سریع جایگزین قاضی درگذشته دیوان عالی را انتخاب کرده بود


رییس جمهور آمریکا بیش از یک هفته پیش در کاخ سفید پیشنهاد کرده که قاضی ایمی کُنی برت را به عنوان نامزد دیوان عالی معرفی کند- و این قاضی نیز بر اساس مدارک رسمی که پیش از جلسات دادرسی تأییدش به سنا ارائه شده، - رییس جمهور آمریکا بیش از یک هفته پیش در کاخ سفید پیشنهاد کرده که قاضی "ایمی کُنی برت" را به عنوان نامزد دیوان عالی معرفی کند- و این قاضی نیز بر اساس مدارک رسمی که پیش از جلسات دادرسی تأییدش به سنا ارائه شده، پیشنهاد ترامپ را پذیرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آسوشیتدپرس، برت به کمیته قضایی سنا گفت که کاخ سفید در ابتدا 19 سپتامبر (21 شهریور)، یک روز بعد از درگذشت قاضی روث بیدر گینزبرگ و خالی شدن جای او، با وی تماس گرفته است.

برت نوشت که ترامپ هنگام بازدید وی از کاخ سفید، روز دوشنبه 21 سپتامبر (23 شهریور)، پیشنهاد ریاست دیوان عالی را مطرح کرده و او هم این پیشنهاد را پذیرفته است.

این موضوع روزها پیش از اعلام رسمی ترامپ در روز شنبه بود، که باعث شد آمریکایی ها تا آخرین لحظه در حال حدس و گمان باشند و این طور معلوم می شد که ترامپ هنوز در حال بررسی نامزدهای دیگر است.

پرسش نامه تقریباً هفتاد صفحه ای این قاضی روز سه شنبه و همزمان با آغاز روز نخست جلسات خصوصی در کنگره آمریکا توسط برت، از سوی کاخ سفید به سنا ارائه شد که تحسین سناتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ خیلی سریع جایگزین قاضی درگذشته دیوان عالی را انتخاب کرده بود

ترامپ خیلی سریع جایگزین قاضی درگذشته دیوان عالی را انتخاب کرده بود