مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 12:002020-09-30حوادث

قمه کش های بیمارستان پورسینای رشت دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری اراذل و قمه کش های بیمارستان پورسینای رشت خبر داد و گفت: انتشاردهنده فیلم این حادثه تحت پیگرد قانونی است.

- جی پلاس، سرهنگ علی رمضانی، ضمن اعلام جزییاتی از حادثه حمله اراذل و اوباش به بیمارستان پورسینای رشت و ایجاد رعب و وحشت توسط آنان در بین مردم و بیماران اظهار داشت: اراذل و اوباش و قمه کش های حادثه بیمارستان پورسینای رشت توسط پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پلیس به محض اطلاع از بروز این درگیری به بیمارستان پورسینا اعزام شد عنوان کرد: تعدادی از عاملان این حادثه و اراذل و اوباش در حال حاضر دستگیر شده اند از طرفی تلاش برای شناسایی دیگر متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

رمضانی از تشکیل تیم ضربت نیروی انتظامی جهت دستگیری اراذل و اوباش و برخورد با آنان خبر داد و در همین زمینه تصریح کرد: یکی از اراذل و اوباش حادثه بیمارستان پورسینا که به اشکالی قصد قدرت نمایی داشت در یک عملیات با اصابت گلوله پلیس به پایش دستگیر شد و در بیمارستان بستری است.

وی دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش این حادثه در شب گذشته و پس از انجام اقدام غافلگیرانه پلیس را مورد اشاره قرار داد و با تأکید بر اینکه این افراد به مقامات قضایی تحویل داده شدند ابراز داشت: به علت درگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمه کش های بیمارستان پورسینای رشت دستگیر شدند

قمه کش های بیمارستان پورسینای رشت دستگیر شدند