مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:202020-09-30اقتصادي

گلکسی نوت 20 اولترا رتبه نخست ارزیابی مجله Consumer Reports را کسب کرد


گوشی گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ که اواسط تابستان امسال رونمایی شد در ارزیابی های مجله Consumer Reports آمریکا در بخش گوشی های هوشمند جایگاه نخست را از آن خود کرد.

- گوشی گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ که اواسط تابستان امسال رونمایی شد در ارزیابی های مجله Consumer Reports آمریکا در بخش گوشی های هوشمند جایگاه نخست را از آن خود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سامسونگ، مجله Consumer Reports از سال 1936 تاکنون با بررسی و سنجش کالاها و محصولات به مصرف کنندگان برای داشتن خریدی باکیفیت و هوشمندانه کمک می کند.

این مجله با بررسی گوشی های هوشمند گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا سامسونگ امتیاز 85 را به مدل Ultra سری نوت اعطا کرده و این مدل را در رتبه اول فهرست گوشی های هوشمند خود قرار داده است.

گلکسی نوت 20 اولترا در ارزیابی هایی که مجله Consumer Reports انجام داده است، در زمینه نمایشگر، عملکرد کلی و راحتی برچسب عالی را دریافت کرده است.

همچنین در این بررسی از سرعت بالای پردازنده، طول عمر بالای باتری که با یک بار شارژ 36.

5 ساعت دوام می آورد و البته عملکرد قدرتمند دوربین تمجید شده است.

به گفته مجله Consumer Reports عملکرد دوربین گلکسی نوت 20 اولترا در سطحی بالاتر از گوشی آیفون 11 پرو مکس قرار دارد و با داشتن دوربین اصلی و سلفی عالی و کم نظیر، مدل اولترا نوت 20 بهترین دوربین را در بین سایر گوشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلکسی نوت 20 اولترا رتبه نخست ارزیابی مجله Consumer Reports را کسب کرد

گلکسی نوت 20 اولترا رتبه نخست ارزیابی مجله Consumer Reports را کسب کرد