مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:002020-09-30پزشكي

ضرورت آموزش تمامی فراگیران در مراکز پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بر ضرورت توجه به آموزش تمامی فراگیران رشته های علوم پزشکی در دوران کرونا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیادآور شد: مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه همگام با تلاش برای درمان بیماران مبتلا به کووید 19 از آموزش نیز غافل نشده و پا به پای درمان در عرصه آموزش نیز برای ارتقای علمی و یادگیری فراگیران فعالانه تلاش کردند که شایسته تقدیر است.

به گفته صدوقی از ابتدای شیوع کرونا اساتید و روسای مراکز نهایت همکاری را برای ادامه روند آموزش داشتند؛ چنان که بخش های رزیدنتی فعالانه به کار خود ادامه داده و بسیاری از دستیاران در درمان بیماران کرونایی بستری در بیمارستان کمک کردند و همچنین انترن ها و استاژرها نیز در مراکز برای تداوم یادگیری و آموزش خود حضور پیدا می کنند.

وی بحث واگذاری بخش های آموزشی را به عنوان معضلی برشمرد که از 20 سال پیش مطرح شد و با فراز و نشیب و شدت و ضعف هایی همراه بوده است و با اشاره به این که گاهی مراکز به دلیل مشکلاتی مجبور به واگذاری برخی بخش ها هستند تاکید کرد: در واگذاری بخش های آموزشی باید دقت ویژه صورت گیرد تا مبادا لطمه و خدشه ای به آموزش وارد شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به ضرورت بازنگری بحث واگذاری ها، بررسی ویژه و ارزیابی کارآمدی و اثربخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آموزش تمامی فراگیران در مراکز پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

ضرورت آموزش تمامی فراگیران در مراکز پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی