مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:352020-09-30سياسي

نوزدهمین مرکز نیکوکاری در ساوه افتتاح شد


مرکز نیکوکاری نور بعنوان نوزدهمین مرکز نیکوکاری ساوه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، ظهر امروز در مراسمی مرکز نیکوکاری نور بعنوان نوزدهمین مرکز نیکوکاری ساوه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

رییس کمیته امداد در آیین افتتاح این مرکز از زیر پوشش بودن 7 هزار و 600 نفر در کمیته امداد خبر داد و گفت: در حال حاضر ماهانه بالغ بر 4 هزار و 200 خانوار به عنوان مددجوی ثابت از این نهاد مقدس خدمات دریافت می کنند.

  عباس محمدی هزاوه افزود: رسالت جدید کمیته امداد واگذاری امور به خود مردم برای کاستن از بروکراسی اداری و همچنین بالابردن سطح مشارکت است، لذا این هدف با ایجاد مراکز نیکوکاری در حال انجام است.

وی تصریح کرد: مرکز نیکوکاری نور که مزین به نام شهید محمد اورنگ از شهدای هشت سال دفاع مقدس است بعنوان نوزدهمین مرکز در ساوه، در منطقه حاشیه شهر در منطقه سرداران ساوه افتتاح شده تا بتواند با شناسایی افراد نیازمند این منطقه بخش بزرگی از مشکلات آنان را برطرف کند.

وی از هدف گذاری ایجاد 22 مرکز نیکوکاری در ساوه خبر داد و عنوان کرد: مراکز نیکوکاری ساوه در شش ماهه نخست سالجاری بالغ بر 10 میلیارد تومان درآمد داشته اند که از این حیث شهرستان ساوه در استان رتبه نخست را داراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوزدهمین مرکز نیکوکاری در ساوه افتتاح شد

نوزدهمین مرکز نیکوکاری در ساوه افتتاح شد