مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-30سياسي

آشپزخانه های صنعتی در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، پلمب شوند


آیین های عزاداری اربعین و دهه آخر صفر به صورت سنتی برگزار نخواهد شد و باید از ظرفیت فضای مجازی در این زمینه استفاده کرد.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: آیین های عزاداری اربعین و دهه آخر صفر به صورت سنتی برگزار نخواهد شد و باید از ظرفیت فضای مجازی در این زمینه استفاده کرد.

عبدالکریم گراوند در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا با تسلیت ایام اربعین حسینی و دهه آخر صفر، شهادت مدافع سلامت استان خانم رگبار را به خانواده و جامعه پزشکی و مردم استان بوشهر تسلیت گفت.

وی با اشاره به موج سوم کرونا در کشور و استان از مردم استان بوشهر خواست همچنان ضمن استفاده از ماسک، پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

استاندار بوشهر گفت: هیچ واکسنی برای کرونا تجویز نشده و تنها راه مقابله با این بیماری استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی است.

گراوند در مورد آیین های دهه آخر صفر و اربعین حسینی بیان داشت: مبنای برگزاری آیین های عزاداری همان دستورالعمل های ویژه دهه اول محرم است و آیین های عزاداری اربعین و دهه آخر صفر به صورت سنتی برگزار نخواهد شد و باید از ظرفیت فضای مجازی در این زمینه استفاده کرد.

وی در مورد فعالیت مهدکودک ها افزود: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل بهزیستی در مورد فعالیت مهدهای کودک، مهدهای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشپزخانه های صنعتی در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، پلمب شوند

آشپزخانه های صنعتی در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، پلمب شوند