مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-30دانش

ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی و سومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور روز دوشنبه 21 مهرماه سال 99 به صورت حضوری و الکترونیکی در مراکز اصفهان، - ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور آغاز شد ثبت نام سی و سومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور از هم اکنون در سایت مرکز سنجش و آزمون این دانشگاه آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی و سومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور روز دوشنبه 21 مهرماه سال 99 به صورت حضوری و الکترونیکی در مراکز اصفهان، تبریز، تهران جنوب و شیراز برگزار می شود.

براین اساس متقاضیان شرکت در این آزمون از امروز، چهارشنبه نهم تا روز سه شنبه 15 مهرماه سال جاری فرصت دارند به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور مرکز سنجش و آزمون azmoon.

pnu.

ac.

ir/Portal/Home برای ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبان از 19 لغایت 21 مهرماه می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

گفتنی است، هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سایت پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور آغاز شد

ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور آغاز شد