مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-30بين الملل

واکنش رسانه های دموکرات به نخستین مناظره انتخاباتی آمریکا


همانطور که انتظار می رفت رسانه های دموکرات با رویکردی اغراق گونه برتری بایدن در مناظره انتخاباتی شب گذشته را به رخ کشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ اگرچه رسانه های میانه روتر عملاً هیچیک از دو نامزد انتخاباتی آمریکا را برنده مناظره دیشب معرفی نکرده و تنها به گفتن اینکه جو بایدن نامزد دموکرات عملکرد بهتری دارد، اکتفا می کنند؛ رسانه های دموکرات، نظرسنجی هایی را منتشر کرده اند که به گونه ای اغراق آمیز، بایدن را برنده بلامنازع این دوئل مناظراتی جلوه می دهند.

به عنوان مثال، سیدنی مورنینگ هرالد مدعی است 56 درصد بایدن را پیروز مناظره می دانند و فقط 18 درصد از نحوه پاسخگویی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه راضی بوده اند.

این روزنامه همچنین شمار آنهایی را که نظری خنثی نسبت به عملکرد مناظراتی نامزدها دارند؛ 26 درصد عنوان می کند.

سی ان ان هم می گوید از هر 10 بیننده مناظره، 6 نفر بایدن را دارای عملکرد بهتر توصیف کرده و در مجموع 65 درصد از بینندگان این شبکه معتقد بودند که او صادقانه ترین پاسخ ها را به سوالات داده است.

با اینکه نظر جمعی به سمت برتری نسبی بایدن در مناظره شب گذشته متمایل است؛ تجربه انتخابات چهار سال پیش نشان داد که نباید روی اغراق گویی رسانه های دموکرات درباره پیشتازی نامزد منتخب شان حساب ویژه باز کرد؛ چراکه آنها درباره هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رسانه های دموکرات به نخستین مناظره انتخاباتی آمریکا

واکنش رسانه های دموکرات به نخستین مناظره انتخاباتی آمریکا