مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:202020-09-30سياسي

«خواص انقلاب در لحظه های حساس» چه کردند؟


جلد دوم کتاب «خواص انقلاب در لحظه های حساس» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری قدرولایت منتشر شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، جلد دوم کتاب خواص انقلاب در لحظه های حساس منتشر شد.

در جریان فتنه سال های 78 و 88 و بعد از آن، رهبر معظم انقلاب اسلامی مکرر از خواص انقلاب و ضرورت ها و بایسته های مربوط به آنان سخن گفتند و از مردود شدن بعضی از خواص در جلسه امتحان یعنی رخدادها و وقایع این سال ها، خبر دادند.

در این کتاب، چهار تن از شخصیت های انقلاب مورد بررسی قرار گرفته و علاوه بر زندگینامه آنان، لحظه های حساس فراروی هر یک از آنان و موضع گیری و اقدامات آنان در این لحظه ها، مطرح و تدوین شده است.

این شخصیت ها عبارت اند از: سیدمحمد موسوی خویینی ها، سیدمحمد خاتمی، آیت الله مهدوی کنی و آیت الله محمد جنتی.

تبیین عملکرد و عاقبت این خواص علاوه بر بازخوانی تاریخ انقلاب و وقایع و رخدادهای حساس آن، در شناخت شخصیت ها و چرایی مردود شدن یا قبول شدن آنها در جریان مسائل انقلاب، مایه بصیرت بوده و دارای درس ها و عبرت های فراوان است که جامعه بخصوص جوانان در گام دوم انقلاب به آن شدیداً احتیاج دارند.

در بخشی از مقدمه این کتاب می خوانیم: بیشترین بار امانت سبک زندگی ایمانی، اعتقادات و استقامت یک ملت، بدوش آگاهان و زبدگان و زمامداران آن ملت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خواص انقلاب در لحظه های حساس» چه کردند؟

«خواص انقلاب در لحظه های حساس» چه کردند؟