مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-30سياسي

تقاطع غیر همسطح شهید صیدی اراک آماده بهره برداری شد


به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) پروژه شهید صیدی شهر اراک روز پنجشنبه 10 مهرماه با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه، فرمانده قرارگاه خاتم و مسئولان استانی افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) پروژه شهید صیدی شهر اراک روز پنجشنبه 10 مهرماه با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه، فرمانده قرارگاه خاتم و مسئولان استانی افتتاح می شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) ضمن تشکر از همکاری مدیران شهری اراک در اجرای این پروژه اظهار داشت: شهر اراک به عنوان یکی از چهار قطب صنعتی کشور در دوران دفاع مقدس توانست خدمات شایانی در حوزه مهندسی رزم ایفا نماید که پل شناور خیبر به طول 13 کیلومتر از نمونه های بارز آن است.

سعید محمد  افزود: پروژه شهید صیدی شهر اراک از پروژه هایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در این کلان شهر است که در مساحتی به وسعت 17 هکتار و به طول 2820 متر در کریدور اصلی جنوب به شمال شهر اراک بر روی کمربندی شمالی احداث شده است و این کریدور را از بن بست خارج می کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: این پروژه از مهم ترین تقاطع های رینگ داخل شهر کلانشهر اراک به شمار می رود که از 3 دستگاه پل، 52 پایه، 5 عدد کوله و 5 ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع غیر همسطح شهید صیدی اراک آماده بهره برداری شد

تقاطع غیر همسطح شهید صیدی اراک آماده بهره برداری شد