مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:052020-09-30اقتصادي

پرداخت 275 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان یزدی


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان یزد از پرداخت 275 میلیارد ریال تسهیلات اجرای طرح های توسعه مکانیزاسیون کشاورزی به متقاضیان این بخش طی شش ماه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان یزد از پرداخت 275 میلیارد ریال تسهیلات اجرای طرح های توسعه مکانیزاسیون کشاورزی به متقاضیان این بخش طی شش ماه نخست امسال خبر داد.

محمدحسین ملانوری ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: این میزان تسهیلات برای خرید ادوات و ماشین های کشاورزی به 150 کشاورز و بهره بردار استان پرداخت شد.

این مسئول مدت زمان بازپرداخت تسهیلات را بین پنج تا هفت سال اعلام کرد و گفت: بهره برداران بخش کشاورزی می توانند با استفاده از تسهیلاتی که دولت در نظر گرفته برای نوسازی تراکتورها و ماشین آلات فرسوده و تکمیل ادوات و دنباله بندها در راستای افزایش ضریب مکانیزاسیون در بخش کشاورزی استفاده کنند.

وی با تاکید بر این که تاکنون چهار هزار و 420 دستگاه تراکتور و 29 دستگاه کمباین در بخش کشاورزی استان فعال است، گفت: سن برخی از این ماشین آلات افزون بر 25 سال بود و به دلیل فرسودگی کارآیی لازم را ندارند لذا نیازمند نوسازی و استفاده از ماشین آلات جدید در برخی از بخش ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 275 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان یزدی

پرداخت 275 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان یزدی