مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:502020-09-30سياسي

وقتی مردم در تریبون رسمی سپری برای توهین می شوند!


صبح دیروز وقتی یک نماینده پشت تریبون پارلمان رفت خطاب به رییس جمهور گفت: «آقای رییس جمهور می دانید مردم در شهر چه می گویند؟ بیایید بروید ببینید چه می گویند.

- صبح دیروز وقتی یک نماینده پشت تریبون پارلمان رفت خطاب به رییس جمهور گفت: آقای رییس جمهور می دانید مردم در شهر چه می گویند؟ بیایید بروید ببینید چه می گویند.

می گویند خدا .

را لعنت کند.

این جمله ای است که در کشور گفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایسنا نوشت: حالا دیگر در خارج از فضای مجازی و حتی از تریبون های رسمی کشور مثل صحن مجلس شورای اسلامی به رییس جمهوری که دو بار با تکیه بر آرای چند میلیونی مردم به عنوان نفر اول اجرایی کشور انتخاب شده است توهین می شود.

توهین هایی که ممکن است ادامه یافتن آنها با سنگر گرفتن پشت انتقادات مردم از وضع موجود، فتح بابی برای اقدامات تندروانه در کشور باشد.

صبح دیروز (8 مهر 99) اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار، آرادان و ایوانکی در مجلس یازدهم و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن تجارت وقتی در جایگاه مخالف وزارت علیرضا رزم حسینی پشت تریبون پارلمان رفت خطاب به رییس جمهور گفت: آقای رییس جمهور می دانید مردم در شهر چه می گویند؟ بیایید بروید ببینید چه می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی مردم در تریبون رسمی سپری برای توهین می شوند!

وقتی مردم در تریبون رسمی سپری برای توهین می شوند!