مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:302020-09-30سياسي

اتفاق جالبی که پاتک گردان 500 نفره بعثی ها را لو داد


در میان صداهای ضبط شده رزمندگان دفاع مقدس در یک مجموعه نوار کاست قدیمی در جنگ تحمیلی، خاطره جالبی از یک رزمنده سمیرمی نقل شده که طی آن تلاش برای حرکت دادن یک الاغ برای حمل تجهیزات، - خبرگزاری فارس- پیغام فتح - اصفهان؛ فاطمه نجفی: دفاع مقدس یادآور حماسه های بی بدیل فرزندان این مرز و بوم است و روزهای منتهی به هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای نشر، ترویج و تقویت اهداف و ارزش های دفاع مقدس است.

در این میان اما هستند کسانی که مشتاقانه فراتر از هفته دفاع مقدس به دنبال جمع آوری اسناد و مدارک شهدا و رزمندگان هستند و هفته که نه بلکه روزها و لحظه ها برایشان ارزشمند است و هر لحظه از میان کلمات عکس ها، خاطرات و دست نوشته ها به دنبال ردی از ایثار و جان فشانی بزرگ مردان ایثار و شهادت هستند.

این روزها فیلم، عکس، اسناد و خاطرات زیادی بر روی سایت ها از جنگ و شهدا و ایثارگران روایت می شود و ادارات و ارگان هایی چون دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری، دفتر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس  و.

هستند که جمع آوری خاطرات و اسناد جزیی از اهداف شان است تا با حفظ ارزش ها آن را برای نسل آینده ثبت و ضبط کنند.

برای من به عنوان یک خبرنگار نیز این کار جزیی از اهدافم است و هر لحظه از زمان جستجوگر این ارزش ها هستم، در همین راستا چند سال پیش بطور اتفاقی در سمیرم یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاق جالبی که پاتک گردان 500 نفره بعثی ها را لو داد

اتفاق جالبی که پاتک گردان 500 نفره بعثی ها را لو داد