مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-30اقتصادي

افزایش 14 درصدی تعداد جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی منطقه کردستان


مدیر شرکت ملی پخش فرآور ده های نفتی کردستان از افزایش 14 درصدی تعداد جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی منطقه استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله گیتی منش صبح امروز در دیدار با اعضای انجمن صنفی جایگاهداران کردستان اظهار کرد: در راستای تحقق حقوق شهروندی، افزایش زیرساخت های سوخت رسانی، سوخت رسانی مطلوب  و تسهیل دسترسی شهروندان به سوخت در یک سال گذشته تعدا د 10 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در سطح استان کردستان به بهره برداری رسید که رشد 14 درصدی تعداد مجاری عرضه منطقه را به همراه داشته است.

وی افزود: با 82باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در منطقه، ظرفیت خوبی در سوخت رسانی به هموطنان  ایجاد شده است که با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته عملیات احداث پنج باب جایگاه دیگر نیز در دست اقدام است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و همکاری مجموعه جایگاهداران استان با این شرکت در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خصوصا رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: نگاه و برنامه ریزی شرکت در خصوص احداث جایگاههای عرضه سوخت در استان با توجه به تعداد مجاری عرضه موجود، بر گستردگی مطلوب جغرافیایی جایگاهها و نیازسنجی نقاط مختلف برای دسترسی بهتر شهروندان به دریافت خدمات و جلوگیری از تمرکز جایگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 14 درصدی تعداد جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی منطقه کردستان

افزایش 14 درصدی تعداد جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی منطقه کردستان