مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:402020-09-30اقتصادي

مسیحی: به دنبال کسب درآمد از «مالیات خانه های خالی» نیستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد مسیحی هدف از دریافت مالیات خانه های خالی را تنظیم گری بازار دانست و تاکید کرد: ما در سازمان امور مالیاتی کشور امیدواریم که قانون مالیات بر خانه های خالی به خوبی اجرا شود و درجه تمکین از آن به حدی بالا باشد که .

- مسیحی: به دنبال کسب درآمد از مالیات خانه های خالی نیستیم معاون درآمد های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در خصوص مالیات از املاک خالی، سازمان امور مالیاتی به دنبال تامین مالی نیست و هدف از اجرای آن تنظیم گری و تعادل بخشی به حوزه عرضه و تقاضای واحد های مسکونی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد مسیحی هدف از دریافت مالیات خانه های خالی را تنظیم گری بازار دانست و تاکید کرد: ما در سازمان امور مالیاتی کشور امیدواریم که قانون مالیات بر خانه های خالی به خوبی اجرا شود و درجه تمکین از آن به حدی بالا باشد که دیگر خانه و واحد خالی باقی نماند تا ما بخواهیم از آن محل درآمد مالیاتی داشته باشیم.

مسیحی خاطرنشان کرد: قانون مالیات بر املاک خالی در سال 1394 توسط مجلس شورای اسلامی تصویب و در سال 1395 با ابلاغ توسط دولت لازم الاجرا شده است و به موجب آن در شهر های بالای 100 هزار نفر جمعیت، خانه هایی که تا یکسال خالی باشد مشمول مالیات نخواهند بود، اما اگر در سال دوم همچنان خالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیحی: به دنبال کسب درآمد از «مالیات خانه های خالی» نیستیم

مسیحی: به دنبال کسب درآمد از «مالیات خانه های خالی» نیستیم