مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 18:252020-09-29اقتصادي

کمبود نیروی خدماتی در مدارس قم


معاون آموزش وپرورش استان قم با اشاره به طرح تأمین نیروی خدماتی و حل مشکل نظافت مدارس گفت: مدارس قم 721 نیروی خدماتی کم دارد.

- ایسنا/قم معاون آموزش وپرورش استان قم با اشاره به طرح تأمین نیروی خدماتی و حل مشکل نظافت مدارس گفت: مدارس قم 721 نیروی خدماتی کم دارد.

سهراب مقدمی امروز در جلسه شورای معاونین آموزش وپرورش استان قم، با بیان مراحل تخصیص اعتبار سرانه دانش آموزی اظهار داشت: مرحله اول واریز اسفندماه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 24 میلیون ریال و مرحله دوم واریزی در شهریورماه با اختصاص 7 میلیارد و 771 میلیون ریال، همچنین مرحله سوم واریز اعتبار نیز مبلغ 18 میلیارد و 129 میلیون ریال در سطح استانی بوده که به حساب مدارس خواهد نشست.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش استان قم با اشاره به طرح تأمین نیروی خدماتی و حل مشکل نظافت مدارس افزود: بر اساس این طرح با استفاده از آیین نامه مالی مدارس بعد از تصویب نهایی، مدیران با شرکت های قرارداد دریافت خدمات نظافت وارد مذاکره شدند و امروز با پوشش 205 مدرسه 721 نفر کسری نیرو داریم که تا حدی بر این مشکل فائق آمدیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان قم در ادامه، در بیان عملکرد آموزش وپرورش در شرایط موجود با اشاره به اهمیت شناسایی ظرفیت های درون و برون دستگاهی در باب تحویل، توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیروی خدماتی در مدارس قم

کمبود نیروی خدماتی در مدارس قم