مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 18:152020-09-29پزشكي

مراکز بهداشت قم 12 ساعته فعالیت خواهند کرد


مراکز کرونایی جامع خدمات سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم روز سه شنبه با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی قم فعالیت خود را از این پس به صورت 12 ساعت در روز آغاز کردند.

- ایسنا/قم مراکز کرونایی جامع خدمات سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم روز سه شنبه با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی قم فعالیت خود را از این پس به صورت 12 ساعت در روز آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی قم محمد رضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه سیامک محبی معاون بهداشتی این دانشگاه با حضور در مرکز جامع خدمات سلامت امام (ره) از تلاش های تیم های بهداشتی در همه عرصه ها قدردانی کرد و ضمن بازدید از این مرکز فعالیت 12 ساعته مراکز کرونایی جامع خدمات سلامت معاونت بهداشتی علوم پزشکی را اعلام کرد.

قدیر همچنین افزود: همشهریان در صورت داشتن هر یک از علائم کرونا می توانند به 6 مرکز جامع سلامت شامل، امام حسن عسکری (ع) در شهرک امام حسن، امام خمینی در بلوار شهید کریمی، فرقانی در شیخ آباد، پردیس در پردیسان، خوراکیان در بلوار 15 خرداد و بعثت در نیروگاه مراجعه کرده و خدمات رایگان دریافت کنند.

وی بیان داشت: این مراکز می توانند سَدی در برابر مراجعه ها به بیمارستان ها بوده و خدمات به بیماران کرونایی به سرعت ارائه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز بهداشت قم 12 ساعته فعالیت خواهند کرد

مراکز بهداشت قم 12 ساعته فعالیت خواهند کرد