مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 15:252020-09-29فرهنگي

برگزاری نخستین کنگره ملی سوگواره ایل در یاسوج


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین کنگره ملی شعر آیینی سوگواره ایل در یاسوج برگزار می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علیرضا دولت آبادی اظهار کرد: نخستین کنگره ملی شعر آیینی سوگواره ایل در یاسوج برگزار می شود.

وی گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را با موضوع مفاهیم و ارزش های عاشورا و اربعین، شعر آیینی در ادعیه، مناجات و مفاهیم قرآن و عترت، شعر آیینی و مقاومت بیداری اسلامی، پیامبر و اهل بیت (ع) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد افزود: این جشنواره در دو گروه سنی نوجوانان (12 تا 20 سال) و جوانان (20 تا 30 سال) برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه اشعار ارسالی در دو بخش سپید و کلاسیک ارزیابی می شود ادامه داد: هر شاعر می تواند در هر بخش 3 اثر ارسال کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان گفت: آثار ارسالی نباید در مجموعه ای به چاپ رسیده باشد و همچنین باید در قالب فایل word با خط B nazanin اندازه 14 باشد.

دولت آبادی افزود: مهلت ارسال آثار تا پایان مهرماه 99 است و علاقه مندان می توانند از طریق شماره تلفن 09390956543 آثار خود را ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین کنگره ملی سوگواره ایل در یاسوج

برگزاری نخستین کنگره ملی سوگواره ایل در یاسوج