مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 13:402020-09-29سياسي

ادامه بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها در کمیسیون امورداخلی


سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و طرح پیشنهاد تشکیل هیات های نظارت بر عملکرد و حل اختلاف شوراها در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و طرح پیشنهاد تشکیل هیات های نظارت بر عملکرد و حل اختلاف شوراها در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

علی حدادی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون ادامه طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور مورد بررسی قرار گرفت، اما کمیسیون به جمع بندی نهایی نرسید و مجددا برای بررسی بیشتر این طرح به کارگروه مربوط ارجاع داده شد.

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون هیات نظارت بر عملکرد شوراها تحت عنوان هیات حل اختلاف فعالیت دارد اما این هیات کارکرد ندارد لذا صرفا اگر اختلافی پیش بیاید در این هیات حل اختلاف مطرح می شود.

به جهت ناکارآمدی هیات های حل اختلاف، پیشنهاد شد تا هیات های نظارت بر عملکرد و حل اختلاف شوراها با هدف کارآمدی و افزایش نظارت بر شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها در کمیسیون امورداخلی

ادامه بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها در کمیسیون امورداخلی