مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-29سياسي

از موازی کاری های فرهنگی ادارات تا مسئولیت های اجتماعی صنایع غرب بندرعباس


صد و نود و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، با دستور کار «ارائه راهکار در یکپارچه سازی فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در شهر بندرعباس» برگزار شد.

- ایسنا/هرمزگان صد و نود و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، با دستور کار ارائه راهکار در یکپارچه سازی فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در شهر بندرعباس برگزار شد.

صد و نود و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، صبح امروز، 8 مهرماه، با دستور کار ارائه راهکار در یکپارچه سازی فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در شهر بندرعباس و با حضور رییس ستاد اقامه نماز هرمزگان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، رییس حوزه های علمیه استان و همچنین نماینده حوزه های علمیه خواهران هرمزگان برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این جلسه اظهار کرد: هرمزگان در حال تبدیل شدن به قطب اول فولاد کشور است و مسئولین کشوری ادعا می کنند 98 درصد نیروهای این شرکت در هرمزگان بومی هستند از روحانیون معزز درخواست دارم این مسئله را پیگیری کنند تا از صحت این ادعا مطمئن شویم.

اسلام باوقار با تأکید بر اینکه اگر قرار است پروژه ای در هرمزگان اجرا شود باید برای مردم این استان اشغال ایجاد کند، افزود: کار از نیروهای غیربومی به پیمانکاران غیربومی رسیده و نگاه مدیران صنایع غرب شهر بندرعباس باید در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از موازی کاری های فرهنگی ادارات تا مسئولیت های اجتماعی صنایع غرب بندرعباس

از موازی کاری های فرهنگی ادارات تا مسئولیت های اجتماعی صنایع غرب بندرعباس