مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-29پزشكي

«سرماخوردگی، آنفلوانزا و کرونا»؛ چطور بدانیم کدام را گرفته ایم؟


هرساله از فصل پاییز بروز بیماری های سرماخوردگی و آنفلوآنزا شروع می شود؛ امسال شیوع ویروس کرونا با شیوع این دو بیماری در فصل پاییز همراه خواهد بود که می تواند باعث تشدید علائم و سخت شدن تشخیص این بیماری ها از یکدیگر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، خبرگزاری تسنیم در گزارشی به راهکار تشخیص سه بیماری کرونا دارد و بیمار بدون علامت ندارد از این رو هر فرد در صورت آلوده شدن به ویروس آنفلوآنزا، علائم و بیماری را بروز می دهد و لازم است که نکات بهداشتی توسط بیمار و اطرافیانش، از همان ابتدا رعایت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، محققان درباره تلاقی شیوع ویروس آنفلوانزا و کووید 19 در فصل پاییز هشدار می دهند؛ به خصوص آن که این دو بیماری دارای علائم مشترک هستند و هر دو ریه ها را درگیر می کنند.

جان لینچ، متخصص بیماری های عفونی مرکز سیاتل آمریکا در این باره گفت: یکی از علائم کسانی که به ویروس  و افراد مبتلا به آنفلوانزا کار دشواری است و این دو بیماری علائم نزدیک بسیاری به یکدیگر دارند.

براساس اعلام مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های واگیردار آمریکا، کووید 19 و آنفلوانزا دارای علائم مشترک زیادی مانند سرفه، بی حالی و عطسه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرماخوردگی، آنفلوانزا و کرونا»؛ چطور بدانیم کدام را گرفته ایم؟

«سرماخوردگی، آنفلوانزا و کرونا»؛ چطور بدانیم کدام را گرفته ایم؟