مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-29اقتصادي

واحدهای تولیدی قم علی رغم مشکلات فعال هستند


استاندار قم بهترین مشاوران برای تصمیمات مدیران را تولیدکنندگان و صنعتگران دانست و از آن ها خواست حرف خود را به گوش مسئولان برسانند.

- ایسنا/قم استاندار قم بهترین مشاوران برای تصمیمات مدیران را تولیدکنندگان و صنعتگران دانست و از آن ها خواست حرف خود را به گوش مسئولان برسانند.

بهرام سرمست صبح امروز در حاشیه بیست و ششمین جلسه کارگروه تسهیلات و رفع موانع تولید از 5 واحد فعال در شهرک صنعتی شکوهیه قم بازدید کرد.

وی در جمع خبرنگاران هدف از این بازدیدها را مشاهده عینی و میدانی مشکلات واحدهای تولیدی عنوان کرد اظهار داشت: حضور مدیران در واحدهای تولیدی و رصد موانع و مشکلات آنها رفع موانع تولید و تسهیل در چرخه تولید است.

استاندار قم تصریح کرد: این اقدام کمک می کند تا تصمیمات براساس واقعیات موجود باشد در حال حاضر هم واحدهای تولیدی قم در شهرک های صنعتی استان علیرغم مشکلاتی که در تامین مواد اولیه دارند اما با قوت فعالیت می کنند.

سرمست با بیان اینکه بهترین مشاوران در اتخاذ تصمیمات مدیران استانی خود تولیدکنندگان هستند افزود: شنیدن درد و دل های تولیدکنندگان کمک می کنند تا به راهکارهای واقع بینانه و اثربخش برسیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی قم علی رغم مشکلات فعال هستند

واحدهای تولیدی قم علی رغم مشکلات فعال هستند