مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:302020-09-29اقتصادي

پیست دوچرخه سواری کارگران یزد افتتاح شد


پیست دوچرخه سواری مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران غدیر یزد با حضور مسئولان استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

- ایسنا/یزد پیست دوچرخه سواری مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران غدیر یزد با حضور مسئولان استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

عماد تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد صبح امروز در این مراسم گفت: پیست دوچرخه سواری کارگران استان به طول 500 متر است که ظرفیت افزایش طول مسیر به 2500 متر را دارد.

وی با بیان این که در حال حاضر 30 دوچرخه برای استفاده عموم از این مجموعه تامین شده است، تصریح کرد: مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران غدیر صبح ها به طور اختصاصی ویژه بانوان است تا از فضای ورزشی مجموعه برای دوچرخه سواری، اسکیت، فوتسال (چمن مصنوعی)، زمین تنیس و سالن چند منظوره استفاده کنند.

تشکری همچینن اضافه کرد: خانواده ها بعدازظهرها می توانند از ظرفیت های این مجموعه و پیست دوچرخه سواری به صورت خانوادگی بهره ببرند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به این که فضای این مجموعه ورزشی 9 هکتار است، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک، پیست اسب سواری مجموعه کارگران غدیر استان راه اندازی و کارگران و عموم مردم می توانند در زمینه سوارکاری نیز از امکانات این مجموعه برای سلامتی و نشاط خود و خانواده هایشان استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست دوچرخه سواری کارگران یزد افتتاح شد

پیست دوچرخه سواری کارگران یزد افتتاح شد