مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-29بين الملل

تعیین نیروهای ویژه برای حفاظت از منطقه الخضراء و دفاتر هیئت های خارجی در بغداد


برخی منابع عراقی از دستور نخست وزیر این کشور برای اتخاذ تدابیر امنیتی شدید در داخل و ورودی های منطقه الخضرا و نیز ماموریت یک گروه ویژه برای تامین  امنیت این منطقه خبر دادند.

- برخی منابع عراقی از دستور نخست وزیر این کشور برای اتخاذ تدابیر امنیتی شدید در داخل و ورودی های منطقه الخضرا و نیز ماموریت یک گروه ویژه برای تامین  امنیت این منطقه خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، برخی مسؤولان عراقی امروز (سه شنبه) اعلام کردند، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر این کشور تدابیر امنیتی شدیدی را برای حفاظت از منطقه الخضرا در بغداد که سفارت آمریکا و دیگر سفارت خانه ها و هیئت های دیپلماتیک بین المللی و نیز دفاتر دولتی در آن قرار دارند، در پیش گرفته و او قصد دارد یک گروه ویژه را مامور حفاظت از امنیت این منطقه کرده و دیگر نیروها از جمله دفاتر وابسته به گروه های مسلح را از آنجا بیرون کند.

این اقدام که احتمالا ظرف چند ساعت آینده از سوی الکاظمی در پیش گرفته می شود، در سایه تنش امنیتی و آشفتگی موجود در محفل سیاسی عراق انجام می شود.

العربی الجدید به نقل از یک مسؤول نظامی عالی رتبه عراقی که ترجیح داد نامش فاش نشود، اعلام کرد: الکاظمی درخواستی از طرف هیئت های دیپلماتیک حاضر در منطقه الخضرا جهت حفاظت از آنها دریافت کرد، قاسم الاعرج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین نیروهای ویژه برای حفاظت از منطقه الخضراء و دفاتر هیئت های خارجی در بغداد

تعیین نیروهای ویژه برای حفاظت از منطقه الخضراء و دفاتر هیئت های خارجی در بغداد