مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:002020-09-29اقتصادي

نیازمند شتاب در تامین اعتبار لازم برای جبران خسارات سیل زدگان تالش هستیم


استاندار گیلان در دیدار با معاون اول رییس جمهور گزارشی از اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی در گیلان و نیز خسارت های ناشی از سیل اخیر در تالش بیان کرد و خواستار آن شد که در تنظیم قیمت برنج، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان در دیدار با معاون اول رییس جمهور گزارشی از اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی در گیلان و نیز خسارت های ناشی از سیل اخیر در تالش بیان کرد و خواستار آن شد که در تنظیم قیمت برنج، منافع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان مدنظر قرار گیرد.

ارسلان زارع امروز در دیدار با اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری، گزارشی از میزان خسارت های وارده ناشی از سیل اخیر در شهرستان تالش ارائه کرد و گفت: با توجه به زیرساخت های فرسوده موجود در منطقه و قرارگرفتن در آستانه فصل سرما، نیازمند شتاب در تامین اعتبار ارزیابی شده به منظور بازسازی و جبران خسارت های وارده به تاسیسات زیربنایی و واحدهای مسکونی هستیم.

وی همچنین خواستار افزایش سهم استان در تسهیلات کرونا برای حمایت از مشاغل آسیب دیده ناشی از این بیماری شد و گزارشی از اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان نیز ارائه کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان به تلاش شالیکاران و اهتمام آنان به تولید برنج به عنوان یکی از کالاهای اساسی و نیز خسارت های وارده به آنان براثر بارش های شدید باران در فصل زرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند شتاب در تامین اعتبار لازم برای جبران خسارات سیل زدگان تالش هستیم

نیازمند شتاب در تامین اعتبار لازم برای جبران خسارات سیل زدگان تالش هستیم