مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-29پزشكي

بحران کرونا در بیمارستان های تهران


تعداد بیماران کرونای نیازمند مراقبت های ویژه و تخت آی سی یو افزایش یافته، هیچ مدیریت و امکانی برای اینکه بدانیم در کدام بیمارستان تهران می توان تخت آی سی یو پیدا کرد وجود ندارد و اگر بیمار بدحال داشته باشیم باید بیمارستان به بیمارستان تلفن بزنیم و بپرسیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، فوق تخصص مراقبت‌های ویژه گفت: وضعیت کرونا در تهران بحرانی و سیاه است، تخت آی سی یو خالی وجود ندارد، بیماران حتی برای پذیرش در اورژانس هم پشت نوبت‌های طولانی می‌مانند.

محمدرضا هاشمیان روز سه شنبه افزود: تعداد بیماران بدحال کووید19 در شهر تهران به شدت افزایش یافته است.

همه تخت های آی سی یو در یبمارستانهای دولتی پر است و امروز حتی اگر به این بیماری مبتلا شوم، تخت آی سی یو برای من که سالها در بخش آی سی یو کار کرده ام وجود ندارد، اکثر بیمارستان های خصوصی نیز اجازه پذیرش بیماران کرونا را ندارند یا تمایلی به پذیرش این بیماران ندارند به خصوص اینکه داروهای مورد نیاز برای درمان بیماران کرونا را به بیمارستانهای خصوصی نمی دهند.

وی گفت: تعداد بیماران کرونای نیازمند مراقبت های ویژه و تخت آی سی یو افزایش یافته، هیچ مدیریت و امکانی برای اینکه بدانیم در کدام بیمارستان تهران می توان تخت آی سی یو پیدا کرد وجود ندارد و اگر بیمار بدحال داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران کرونا در بیمارستان های تهران

بحران کرونا در بیمارستان های تهران