مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-29بين الملل

تعیین گروهی ویژه برای حفاظت از منطقه سبز بغداد


سخنگوی نظامی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در گفت و گو با یک خبرگزاری روسی از تعیین یک فرمانده نظامی و گروهی ویژه برای حفاظت از سفارت خانه و هیأت های دیپلماتیک در «منطقه سبز» بغداد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرلشکر یحیی رسول سخنگوی نظامی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، امروز (سه شنبه)، در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری اسپوتنیک از تشکیل گروهی ویژه برای حفاظت از هیأت های دیپلماتیک خبر داد.

طبق این گزارش، یحیی رسول در این خصوص گفت که دستور تعیین سرلشکر ستاد حامد مهدی عبدالعزیز به عنوان فرمانده گروه ویژه حفاظت از منطقه سبز و سفارت خانه ها از جمله سفارت آمریکا و هیأت های دیپلماتیک در بغداد صادر شده است.

رسول در ادامه گفت که مصطفی الکاظمی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق به حفاظت از هیأت های دیپلماتیک و تمام سفارت خانه ها بسیار توجه دارد.

او در ادامه با تمجید از حامد مهدی عبدالعزیز و اشاره به پُست های پیشین او، انتخاب عبدالعزیز را برای حفاظت از منطقه سبز دقیق و درست توصیف کرد.

این اقدام پس از آن صورت می گیرد که شامگاه روز گذشته یک خانه در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف حمله راکتی قرار گرفت و عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد که در این حمله پنج غیرنظامی کشته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین گروهی ویژه برای حفاظت از منطقه سبز بغداد

تعیین گروهی ویژه برای حفاظت از منطقه سبز بغداد