مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:152020-09-29اقتصادي

غرفه های خرده فروشی برای مرزنشینان سیستان و بلوچستان ایجاد می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ظرفیت های مرز برای مرزنشینان این استان به منظور فعالیت اقتصادی آنان غرفه های خرده فروشی مرزی ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در کارگروه مبادلات مرزی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: همان گونه که مرزنشینان این استان تمایل به انجام مبادلات مرزی با کشورهای همسایه دارند بین مرزنشینان دو کشور افغانستان و پاکستان هم این اشتیاق خود نمایی می کند از این رو نیاز است تا برای محقق شدن این خواسته و ساماندهی آن در مرزهای منطقه بازارچه هایی برای فعالیت مرزنشینان ایجاد شود.

وی با اشاره به ظرفیت های مرز برای مرزنشینان افزود: سختی مرزنشینان شایسته آنان نبوده و باید شرایطی را فراهم کرد تا با بهره بردن از ظرفیت های مرز معیشت خود را تامین کنند و همچنین با افرادی سو استفاده گر از مرزهای سیستان و بلوچستان برخورد شود تا مرزنشینان اسیر فعالیت آنان نباشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: ایجاد مکانی برای فروش اقلام از سوی مرزنشینان اقدامی است که در این موضوع کمک قابل توجهی به آنان دارد و براساس قوانین تدوین شده مرزنشینان، استان های مرزی می توانند از مرزهای کشور همسایه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرفه های خرده فروشی برای مرزنشینان سیستان و بلوچستان ایجاد می شود

غرفه های خرده فروشی برای مرزنشینان سیستان و بلوچستان ایجاد می شود