مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-29سياسي

شریعتی: احترام رییس جمهور به مجلس، احترام به مردم است


نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه حضور مجازی رییس جمهور در جلسه رأی اعتماد به وزیر صمت مغایرتی با مصوبه ستاد کرونا نداشت، گفت: احترام «روحانی» به مجلس، - نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه حضور مجازی رییس جمهور در جلسه رأی اعتماد به وزیر صمت مغایرتی با مصوبه ستاد کرونا نداشت، گفت: احترام روحانی به مجلس، احترام به مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، مالک شریعتی نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز در تذکر شفاهی با اشاره به عدم حضور رییس جمهور در جلسه رای اعتماد به رزم حسینی ، گفت: کاش امروز آقای روحانی ولو به صورت ویدئو کنفرانس در جلسه رأی اعتماد حاضر می شدند چرا که حضور مجازی مغایرتی با مصوبه ستاد ملی کرونا نداشت، احترام او به مجلس احترام به مردم تلقی می شود.

وی افزود: نکته دیگر معطل ماندن اجرای قانونی است که هیأت امنای صندوق توسعه ملی به ریاست رییس جمهور باید در خصوص آن تصمیم بگیرد.

بر این اساس قانون توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی، سال 98 تصویب شد و آیین نامه اجرایی آن تهیه، تصویب و ابلاغ شده است، همچنین شرکت های منتخب در قالب 12 طرح به ظرفیت یک میلیون و 460 هزار بشکه در روز تعیین شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: احترام رییس جمهور به مجلس، احترام به مردم است

شریعتی: احترام رییس جمهور به مجلس، احترام به مردم است