مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-29حوادث

انهدام باند دزدان مأمورنما در تهران


معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 8 عضو باند دزدان مأمورنما و اعتراف آنان به 150 فقره سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی اظهار داشت: شانزدهم تیرماه امسال مرد جوانی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس و از به سرقت رفتن کارت عابر بانکش و برداشت یک میلیون تومان وجه از آن در محدوده بزرگراه کردستان توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پژو 405 که مدعی بودند مأمور هستند، اعلام شکایت کرد.

وی بیان داشت: پرونده با موضوع سرقت و جعل عناوین دولتی در کلانتری 125 یوسف آباد تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران در اختیار کارآگاهان اداره پنجم مبارزه با سرقت به عنف قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان کرد: شاکی با حضور در اداره پنجم به کارآگاهان گفت: ساعت 12 ظهر روز سرقت به صورت پیاده در بزرگراه کردستان در حال تردد بودم که ناگهان راننده و سرنشین یک دستگاه پژ و 405 نقره ای رنگ که لباس شخصی بر تن داشتند، مسیر حرکت مرا بستند و با نشان دادن بی سیم اظهار داشتند، ما پلیس مهاجرت هستیم و مدارک شناسایی تان را ارائه بدهید که مدارک هویتی و حتی کارت عابربانک را از من گرفتند و رمز کارت را نیز پرسیدند و پس از بررسی مجدداً مدارک و کارت را بازگرداندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند دزدان مأمورنما در تهران

انهدام باند دزدان مأمورنما در تهران