مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:202020-09-29اقتصادي

پرونده مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تا پایان سال بسته می شود


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: ساخت واحدهای مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد به پایان رسیده و منتظر دستگاه های خدمات رسان هستیم تا انشعابات آب، - ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: ساخت واحدهای مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد به پایان رسیده و منتظر دستگاه های خدمات رسان هستیم تا انشعابات آب، برق، گاز و .

آنها را نصب کنند.

مسعود حق لطفی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه پرونده واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تا پایان سال بسته می شود، اظهار کرد: برای شهر جدید هشتگرد در مجموع 35 هزار واحد مسکن مهر تعریف و باید به متقاضیان تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه تا پایان آبان ماه1900 واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می شود، توضیح داد: ساخت واحدهای مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد به پایان رسیده و منتظر دستگاه های خدمات رسان هستیم تا انشعابات آب، برق، گاز و .

آنها را نصب کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود 5500 واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد مشکل زیرساختی دارند که سعی داریم با هماهنگی با دستگاه های خدمات رسان مشکل را در مدت زمان کوتاهی حل کنیم.

این مسئول در پاسخ به گلایه برخی شهروندان مبنی بر طولانی شدن پروسه تحویل واحدهای مسکن مهر اضافه کرد: به جز آورده اولیه، متقاضیان باید هر ماه اقساط خود را پرداخت کنند ولی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تا پایان سال بسته می شود

پرونده مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تا پایان سال بسته می شود