مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 08:002020-09-29بين الملل

سفارت آمریکا در بغداد کانون توطئه و لانه جاسوسی است و بستن آن جای تأسف ندارد


تحلیلگر سرشناس جهان عرب در سخنانی درباره احتمال بستن سفارت واشنگتن در بغداد گفت که بستن این سفارتخانه جای تاسف ندارد؛ چراکه سفارت آمریکا کانون توطئه و لانه جاسوسی است و بعید نیست که تهدید به بستن آن صرفاً یک تلاش جدید برای باج خواهی از دولت عراق و یک .

- "سفارت آمریکا در بغداد کانون توطئه و لانه جاسوسی است و بستن آن جای تأسف ندارد" تحلیلگر سرشناس جهان عرب در سخنانی درباره احتمال بستن سفارت واشنگتن در بغداد گفت که بستن این سفارتخانه جای تاسف ندارد؛ چراکه سفارت آمریکا کانون توطئه و لانه جاسوسی است و بعید نیست که تهدید به بستن آن صرفاً یک تلاش جدید برای باج خواهی از دولت عراق و یک طرح برای ایجاد فتنه فرقه ای جدید میان سنی ها و شیعیان عرب و این دو با کردها در کردستان عراق باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطوان، نویسنده و تحلیلگر مشهور جهان عرب و سردبیر روزنامه رأی الیوم با انتشار یادداشتی درباره اخبار منتشر شده مبنی بر احتمال بستن سفارت آمریکا در بغداد نوشت: بگذارید سفارت آمریکا بسته شود، هیچ جای تأسفی ندارد.

این سفارتخانه کانون توطئه و لانه جاسوس ها بوده و یادآور شهادت میلیون ها عراقی است.

ما به حفظ امنیت این سفارتخانه احترام می گذاریم اما به شرط پایبندی آن به کنوانسیون وین، اما آیا سفارت آمریکا به این کنوانسیون پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت آمریکا در بغداد کانون توطئه و لانه جاسوسی است و بستن آن جای تأسف ندارد

سفارت آمریکا در بغداد کانون توطئه و لانه جاسوسی است و بستن آن جای تأسف ندارد