مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 07:452020-09-29سياسي

فرهنگی: تنها نقطه قوت کارنامه رزم حسینی 10 سال اول است


از نمایندگان موافق می خواهم که از بردن نام مقدس سردار بزرگوار ما شهید سلیمانی در این جایگاه استفاده نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) پارلمان در مخالفت با برنامه های ارائه شده علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: نخست از نمایندگان موافق می خواهم که از بردن نام مقدس سردار بزرگوار ما شهید سلیمانی در این جایگاه استفاده نکنند، هیچ ایرادی به سوابق رزم حسینی در مدت حضورشان در لشکر و جبهه وارد نیست و بنده هم تنها و مهمترین نقطه قوت خدمات ایشان را همان 10 سال اول می بینم اما برای بعد از آن ابهامات و نکات مهمی وجود دارد که از همکاران محترم خواهش می کنم که به این نکات توجه کنند.

وی افزود: یکی از ابهامات در رابطه با سوابق رزم حسینی این است که چرا وی از کشور خارج شد؟ چرا مدت طولانی در کشورهایی که تروریست ها و غارتگران و فراریان کشور در آن پناه گرفته اند، حضور داشته و کار واردات به کشور ما را انجام می داد.

وی افزود: کاری که رزم حسینی در سال های گذشته انجام داد، کاری است که شرکت هپکو را به این وضعیت کشاند؛ کاری که وی در آن مدت انجام داد واردات ماشین آلات دست دوم به وفور و از طرق مختلف به داخل کشور بود و تنها سابقه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگی: تنها نقطه قوت کارنامه رزم حسینی 10 سال اول است

فرهنگی: تنها نقطه قوت کارنامه رزم حسینی 10 سال اول است