مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:102020-09-29اقتصادي

تب کرونا بر تن رنجور گردشگری لرستان


کرونا باعث کاهش حضور گردشگران در لرستان شد و 122 میلیارد تومان به گردشگری این است خسارت زد.

- لرستان یکی از مناطق پرظرفیت و مستعد گردشگری در کشور است که علاوه بر داشتن جاذبه های منحصر به فرد و آثار تاریخی شناخته شده به دلیل قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق یکی از استان های گردشگرپذیر ایران اسلامی به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرنا نوشت: در طی سال های با همت دولت و تلاش مسولان گام های بلندی برای معرفی ظرفیت های گردشگری این استان برداشته شد تا هر ساله بر آمار مسافران و گردشگران این استان اضافه شود اما متاسفانه در طی 2 سال گذشته با پشت سرگذاشتن سیل فرودین ماه 98 و پدیدارشدن ویروس نوظهور کرونا در روزهای پایانی سال 98 تاکنون کودک نوپای صنعت گردشگری استان دچار این 2 بحران بزرگ شده و خسارات فراوانی را متحمل شده است.

شیوع ویروس کرونا به دنبال خسارت سال 98 خسارت زیادی در زمینه گردشگری به استان وارد کرد به طوری که از ابتدای سال 98 تاکنون، بیش از یکهزار میلیاردریال به زیرساخت ها، آثار تاریخی و تأسیسات گردشگری خسارت وارد شده است.

این در حالی است که صنعت توریسم لرستان که پس از سال ها تلاش و برنامه ریزی به همت مردم و مسوولان نفس های تازه ای گرفته بود، متاسفانه اکنون با تجربه تلخ سیلاب و کرونا خسارات زیادی را متحمل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب کرونا بر تن رنجور گردشگری لرستان

تب کرونا بر تن رنجور گردشگری لرستان