مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 22:552020-09-28بين الملل

دبیر کل النجباء: شیطان بزرگ درصدد فتنه انگیزی در عراق است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اکرم الکعبی دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق با انتشار پیامی درباره توطئه جدید آمریکا برای فتنه انگیزی در عراق هشدار داد.

- دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی النجبا در عراق حمله راکتی به منطقه غیرنظامی در بغداد را در راستای نقشه آمریکا برای فتنه انگیزی در عراق خواند و بر ضرورت انجام تحقیق شفاف درباره این حادثه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، اکرم الکعبی دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق با انتشار پیامی درباره توطئه جدید آمریکا برای فتنه انگیزی در عراق هشدار داد.

در یک حمله راکتی مشکوک در عصر روز دوشنبه به منطقه ای مسکونی نزدیک فرودگاه بغداد که هیچ یک از گروه های مقاومت عراقی مسؤولیت آن را نپذیرفتند، سه کودک و دو زن به شهادت رسیده و دو کودک نیز مجروح شدند.

در این حمله، یک خانه در محله البوشعبان (البوعامر) در منطقه الرضوانیه بغداد هدف اصابت دو فروند راکت کاتیوشا قرار گرفت که به تخریب کامل آن و خسارات جانی مذکور انجامید.

حجت الاسلام و المسلمین اکرم الکعبی در صفحه کاربری خود در توییتر گفت: دو روز پیش درباره شیوه های خصمانه و حیله گرانه شیطان بزرگ برای ایجاد هرج و مرج و خرابکاری و استفاده از همه ابزارهای پلید و ناپاک در فتنه انگیزی برای دستیابی به اهداف خبیثش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کل النجباء: شیطان بزرگ درصدد فتنه انگیزی در عراق است

دبیر کل النجباء: شیطان بزرگ درصدد فتنه انگیزی در عراق است