مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 17:402020-09-28سياسي

راه اندازی مرکز رصد واولویت های مناطق محروم مازندران در دانشگاه


مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا مازندران گفت: اتاق و مرکز رصد اولویت های مناطق محروم با کمک گروه های جهادی و بسیجی در دانشگاه مازندران راه اندازی می شود.

- امیر سادات کرمی در گفتگو با تلاش های زیادی به خرج دادند، افزود: در آیین تجلیل از جهادگران برتر دانشگاهی استان از 40 سرگروه برتر جهادی استان تقدیر شد.

وی افزود: این گروه ها بیشتر از برخی مسئولان کم کار در کشور زحمت کشیدند و با تلاش وافر بسیاری از نیازمندی های استان در کارگاه های گروه های بسیجی و جهادی تأمین شد و بسیاری از اقدامات صورت گرفته در قالب کمک مومنانه بسیاری از نیازمندی های خانواده های محروم را تأمین کرده است.

وی ادامه داد: این اقدامات جهادی گروه های بسیجی، تصویر واقعی انقلاب اسلامی بوده که منجر به خودباوری، عزت، روحیه جهادی شده است و مولد فرهنگ انقلاب اسلامی است.

سادات کرمی درباره اثرات اقدامات گروه های جهادی یادآور شد: تجلیل از بچه های جهادی فرهنگ سازی غنی و ارزشی است و این الگوی جوان اسلامی باید تقدیر و تجلیل شوند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا تصریح کرد: آینده اقدامات جهادی به سمت کارهای تخصصی پیش می رود که توسط گروه های تخصصی جهادی انجام می شود.

وی یادآور شد: باید دانشگاه های تخصصی دررشته های تخصصی خود نقش آفرینی کنند و مسائل و مشکلات مناطق محروم به دست پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز رصد واولویت های مناطق محروم مازندران در دانشگاه

راه اندازی مرکز رصد واولویت های مناطق محروم مازندران در دانشگاه