مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 16:552020-09-28سياسي

تمام ظرفیت های موجود فرهنگی برای تحکیم بنیان خانواده بسیج شود


رییس کل دادگستری استان یزد از خانواده به عنوان مقدس ترین نهاد اجتماعی یاد کرد و گفت: باید تمام ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی موجود برای تحکیم این بنیان ارزشمند بسیج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی دهشیری، عصر امروز در بازدید از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد با تاکید بر اهمیت رسالت پیشگیری از وقوع جرم اظهار داشت: بند پنجم اصل 156 قانون اساسی، پیشگیری از وقوع جرم را بر عهده قوه قضاییه قرار داده و این وظیفه و رسالتی است که باید برای آن برنامه داشت.

وی تصریح کرد: موضوع پذیرفته شده در دنیای امروز این است که پیشگیری مقدم بر درمان است لذا باید فعالانه و اثرگذار به موضوعات مختلف اجتماعی و معضلات مبتلابه جامعه ورود کرد و با تکیه بر اقدامات وضعی، انتظامی و فرهنگی و اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم را رقم زد.

رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به مسئله اختلافات خانوادگی و آسیب اجتماعی طلاق عنوان کرد: برای تحکیم بنیان خانواده و استحکام مقدس ترین نهاد اجتماعی، باید همه ظرفیت های ممکن را بسیج کرد و به خدمت گرفت.

دهشیری همچنین با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزش زوجین در آستانه طلاق در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم بیان کرد: کارگاه هایی که تحت عنوان کارگاه مهر برای زوجین در آستانه طلاق تشکیل می شد، بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام ظرفیت های موجود فرهنگی برای تحکیم بنیان خانواده بسیج شود

تمام ظرفیت های موجود فرهنگی برای تحکیم بنیان خانواده بسیج شود