مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 16:202020-09-28سياسي

مشکلات با روحیه امیدواری، همدلی و انسجام قابل حل است


جلسه دیدار اعضای مجمع نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با معاون اول رییس جمهور عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد.

- جلسه دیدار اعضای مجمع نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با معاون اول رییس جمهور عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه دیدار اعضای مجمع نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با معاون اول رییس جمهور عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد.

اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به شرایط سخت بودجه و محدودیت های منابع درآمدی کشور، گفت: در شرایط سخت و دشوار با روحیه امیدواری، هماهنگی، همدلی و انسجام بسیاری از مشکلات قابل حل است.

معاون اول رییس جمهور استان گلستان را استانی پراهمیت برای کشور برشمرد و گفت: استان گلستان استانی است که از هر نظر پشتوانه ای مهم برای کشور است و با وجود اقوام و مذاهب مختلف در این استان، شاهد انسجام بسیار خوب در بین مردم و مسئولین هستیم.

جهانگیری با اشاره به طرح ملی زهکشی 280 هزار هکتار از اراضی استان گلستان گفت: تاکنون 80 هزار هکتار از اراضی این استان زهکشی شده که امیدوارم این طرح ملی با سرعت بیشتر تکمیل و نهایی شود.

معاون اول رییس جمهور هم مرز بودن استان گلستان با کشور ترکمنستان را یکی از مزیت های مهم استان برشمرد و گفت: تجارت مرزی می تواند یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات با روحیه امیدواری، همدلی و انسجام قابل حل است

مشکلات با روحیه امیدواری، همدلی و انسجام قابل حل است