مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 15:552020-09-28سياسي

دستگاه های اجرایی موظفند ساز و کار دریافت انتقادات مردم را تسهیل کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی روز دوشنبه در شانزدهمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات، با بیان اهمیت ضرورت دسترسی آزاد مردم به اطلاعات گفت: - رییس جمهور در جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات گفت: دستگاه های اجرایی موظفند سازوکار دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم را تقویت و تسهیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی روز دوشنبه در شانزدهمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات، با بیان اهمیت ضرورت دسترسی آزاد مردم به اطلاعات گفت: همه دستگاه ها برای تأمین رضایت شهروندان و کاستن از دغدغه های آنان، روند فعالیت ها و خدمات خود را برای مردم اطلاع رسانی کرده و هرکجا ابهام و نگرانی برای مردم وجود دارد، فوراً رفع کنند.

روحانی با بیان اینکه دولت الکترونیک باید در خدمت سلامت و معیشت شهروندان باشد، به همه دستگاه های اجرایی دستور داد در جهت ارتقای خدمات الکترونیک، هم افزایی و تلاش برای رفع کاستی ها یا نارسایی های آن را بطور ویژه مورد توجه قرار دهند.

رییس جمهور تقویت زیرساخت دولت الکترونیک را از ابتدای فعالیت دولت یازدهم جزو اولویت ها برشمرد و با اشاره به نقش ارزشمند آن در مهار زنجیره انتقال کرونا و حفظ سلامت شهروندان تاکید کرد: کیفیت ارائه خدمات شهری در سطوح مختلف باید من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی موظفند ساز و کار دریافت انتقادات مردم را تسهیل کنند

دستگاه های اجرایی موظفند ساز و کار دریافت انتقادات مردم را تسهیل کنند