مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 15:452020-09-28حوادث

از وقوع قتل و دستگیری قاتل در بروجن تا کشف کالای قاچاق در لردگان


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از وقوع قتل و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در شهرستان بروجن و کشف محموله 12 میلیاردی کالای قاچاق در شهرستان لردگان خبر داد - منوچهر امان اللهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با وصول خبری مبنی بر تیراندازی در شهرستان بروجن ماموران انتظامی در محل حاضر و با مرد 50 ساله ای که به ضرب گلوله اسلحه شکاری به ناحیه شکم مجروح شده بود مواجه شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مصدوم به علت خون ریزی زیاد در بیمارستان درگذشت و پیگیری سرنخ ها برای دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با هوشیاری و انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیس قاتل در کمتر از یک ساعت شناسایی و در حالی که قصد خروج از شهرستان را داشت دستگیر و به همراه یک قبضه سلاح شکاری تحویل مراجع قضایی شد.

  امان اللهی اضافه کرد: دلیل این اقدام اختلافات خانوادگی گزارش شده است به طوری که ساعاتی از قبل از وقوع قتل، قاتل و مقتول در دادسرای عمومی و انقلاب بروجن پرونده ای در حال رسیدگی داشتند.

وی تصریح کرد: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال یک محموله قاچاق از محور خوزستان به لردگان، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از وقوع قتل و دستگیری قاتل در بروجن تا کشف کالای قاچاق در لردگان

از وقوع قتل و دستگیری قاتل در بروجن تا کشف کالای قاچاق در لردگان