مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 15:402020-09-28سياسي

ترامپ دخترش را برای معاونت خود به جای مایک پنس در نظر داشت


یکی از اعضای سابق ستاد تبلیغات انتخاباتی ترامپ فاش کرد که رییس جمهور آمریکا در سال 2016 ایوانکا دختر ترامپ دخترش را برای پست معاون رییس جمهور در نظر داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز،یکی از اعضای پیشین ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا می گوید که وی در سال 2016 دخترش، ایوانکا ترامپ را به جای مایک پنس به عنوان گزینه معاونت خود در نظر داشت.

ریک گیتس که در تابستان سال 2016 معاون رییس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ بود در کتاب جدید خود نوشته است که نامزد جمهوریخواهان چند بار در جلسه با مشاورانش احتمال معرفی ایوانکا ترامپ به عنوان معاون خود را مطرح کرده بود.

این عضو پیشین کارزار انتخاباتی رییس جمهوری آمریکا افزوده است که دونالد ترامپ به دلیل حملات رقبایش در جریان رقابت مقدماتی حزب جمهوریخواه به دنبال فردی برای معاونت خود بود که بتواند کاملا به او اعتماد کند.

در کتاب ریک گیتس آمده است که دونالد ترامپ در جلسه با مشاورانش با طرح ایده معاونت ایوانکا ترامپ گفته بود: او سرزنده و باهوش و زیبا است و مردم عاشقش خواهند شد! به گفته ریک گیتس در نهایت این خود ایوانکا ترامپ بود که از پدرش درخواست کرد تا او را از فهرست نامزدهای احتمالی برای معاونتش کنار بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ دخترش را برای معاونت خود به جای مایک پنس در نظر داشت

ترامپ دخترش را برای معاونت خود به جای مایک پنس در نظر داشت