مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 14:152020-09-28سياسي

کمک 80 میلیاردی سازمان شهرداری ها به آتش نشانی های مازندران


معاون عمرانی استاندار مازندران از کمک 80 میلیاردی سازمان شهرداری ها به آتش نشانی های مازندران در سال گذشته خبر داد و گفت: این کمک ها در سال جاری همچون سنوات گذشته استمرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از بهشهر، مهدی رازجویان عصر امروز در مراسم بزرگداشت روز ایمنی و آتش نشانی و تجلیل از آتش نشانان بهشهری در سالن بصیرت ارشاد بهشهر اظهار کرد: ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی در جامعه در گرو فرهنگ سازی مناسب است و آتش نشانان در راستای فعالیت های مهم خود در این راستا تلاش وافر دارند.

وی با قدردانی از تلاش همه آتش نشانان در دوران مختلف خدمت افزود: شهامت، شجاعت و از خودگذشتگی و عشق به خدمت در بین آتش نشانان از آنان به عنوان یک اسطوره ساخته است که همیشه جاودانه هستند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به تلاش آتش نشانان در عرصه های مختلف خدمت خاطر نشان کرد: در بیماری اثرگذار باشیم.

وی گفت: اقدامات خوبی در سال های اخیر در حوزه آتش نشانی ها و شهرداری اتفاق افتاده که باید استمرار داشته باشد؛ اما همچنان برخی از کمبودها و نارسایی ها وجود دارد که باید برای رفع آن تلاش کرد.

رازجویان با اشاره به فعالیت یک هزار 300 آتش نشان در سطح شهرداری های استان مازندران خاطر نشان کرد: استان مازندران از بین 61 شهرداری، دارای 89 ایستگاه آتش نشانی، 91 دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 80 میلیاردی سازمان شهرداری ها به آتش نشانی های مازندران

کمک 80 میلیاردی سازمان شهرداری ها به آتش نشانی های مازندران