مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 13:202020-09-28سياسي

پیش بینی فائزه هاشمی در مورد حضور کاندیداهای زن در انتخابات 1400


فائزه هاشمی با بیان اینکه ریاست جمهوری زنان موضوعی فراجناحی است، تاکید کرد: «طرح اصلاح قانون انتخابات کار را برای نامزدی زنان سخت می کند».

- فائزه هاشمی با بیان اینکه ریاست جمهوری زنان موضوعی فراجناحی است، تاکید کرد: طرح اصلاح قانون انتخابات کار را برای نامزدی زنان سخت می کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خبرآنلاین نوشت: فائزه هاشمی رفسنجانی گفت: متاسفانه یکی از مهمترین سیاست هایی که همیشه روی آن پافشاری شده است، مرغ یک پا دارد است، یعنی زمانی که حرفی زده می شود تا آخر باید روی آن قضیه پیش روند.

رجل سیاسی ؛ این پر مناقشه ترین واژه ای است که در جریان انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و بیش از 4 دهه است که تعریف و روشن کردن مصادیق آن معطل مانده است؛ هر چند در تمام طول این سال ها وحدت کلمه در یک جمله بوده و آن اینکه رجل، به معنای مرد نیست و زنان هم می توانند کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شوند اما تا به امروز حتی یک زن هم از فیلتر شورای نگهبان نتوانسته است عبور کند و خود را به کارزار انتخابات برساند.

اعظم طالقانی دختر آیت الله طالقانی، نماینده مجلس اول و مبارز انقلابی که سالها زندان رژیم پهلوی را در کارنامه اش داشت نخستین زنی بود که سال 76 خود را به ساختمان وزارت کشور رساند تا در انتخابات نام نویسی کند و به قول خودش این تفسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی فائزه هاشمی در مورد حضور کاندیداهای زن در انتخابات 1400

پیش بینی فائزه هاشمی در مورد حضور کاندیداهای زن در انتخابات 1400