مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-28اقتصادي

رفع قرنطینه در ملبورن با کاهش مبتلایان روزانه کرونا


با تدوام کاهش شمار مبتلایان روزانه کرونا در استرالیا، پنج میلیون ساکن ملبورن پس از حدود دو ماه اعمال محدودیت های کرونایی از قرنطینه خارج شدند.

- با تدوام کاهش شمار مبتلایان روزانه کرونا در استرالیا، پنج میلیون ساکن ملبورن پس از حدود دو ماه اعمال محدودیت های کرونایی از قرنطینه خارج شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار ایالت ویکتوریا اواخر یکشنبه شب اعلام کرد این شهر دومین گام برای بازگشایی که شامل برداشتن قانون منع رفت و آمد شبانه که ساکنان را از ساعت 9 شب تا 5 صبح از خروج از خانه منع می کرد را برداشته است.

وی روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد: هفت هفته پیش میانگین موارد روزانه در این ایالت بیش از 400 مورد و در اوج خود بود و امروز، میانگین موارد ابتلا به کرونا در ملبورن روزانه 22.

1 مورد است.

این یک دستاورد قابل توجه و متعلق به اهالی ویکتوریاست.

روز دوشنبه، ویکتوریا در 24 ساعت گذشته تنها پنج مورد ابتلا به کرونا را ثبت کرد که طبق گزارش وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالت، کمترین افزایش روزانه در 108 روز گذشته است.

محدودیت های کاهش یافته شامل بازگشایی استخرهای روباز و مراکز نگهداری از کودکان و اجازه اجتماعات عمومی در فضای باز بین دو خانوار است به شرطی که گروه به پنج نفر محدود باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع قرنطینه در ملبورن با کاهش مبتلایان روزانه کرونا

رفع قرنطینه در ملبورن با کاهش مبتلایان روزانه کرونا